ЕФЕКТИВНЕ ПОДОЛАННЯ СТРЕСУ
Цільова аудиторія тренінгу: Всі, кому доводиться працювати та / або жити в умовах стресу, працювати з незадоволеними клієнтами, а також виконувати безліч завдань в умовах обмеженого часу.
Мета тренінгу: Згідно з проведеним дослідженням 40% працівників вважають, що працюють в стресових умовах, 25% вважають, що їх робота є найголовнішим джерелом стресу, 26% працівників стверджують , що часто або дуже часто вигорають на роботі.
Parent (Trainings by default):
«ХОЛОДНІ» дзвінки як засіб привернення клієнтів
«ХОЛОДНІ» дзвінки як засіб привернення клієнтів
Ціль
Представити учасникам тренінгу необхідні інструменти та ефективний алгоритм створення дзвінка, який дозволив би кожному назначати зустрічі з клієнтами для подальшого ведення перемовин.
Завдання
- навчитись формувати клієнтську базу «з нуля»;
Parent (Trainings by default):
Ефективна робота співробітників Call-центру
Ефективна робота співробітників Call-центру
Цільова аудиторія тренінгу
Оператори Call-центру, секретарі, менеджери телефонного продажу.
Ціль тренінгу
Вдосконалити навички ведення телефонних перемовин та відповідати на претензії клієнтів.
Завдання тренінгу
-
Parent (Trainings by default):
Основи управління персоналом
Основи управління персоналом
Цільова аудиторія семінара
Менеджери середньої ланки, керівники проектів, підрозділів, структур, напрямків, співробітники кадрового резерву.
Мета семінару
Семінар спрямований на отримання основних практичних знань в керуванні людьми, незалежно від складності поставлених перед ними завдань, сфери діяльності та специфіки ведення бізнесу.
Завдання семінару
Parent (Trainings by default):
Коучинг
Коучинг
Целевая аудитория тренинга
Топ-менеджеры, менеджеры среднего звена, руководители проектов, подразделений, структур, направлений, тренеры.
Цель тренинга
Тренинг направлен на получение навыков коучинга в руководстве людьми, независимо от сложности поставленных перед ними задач, сферы деятельности и специфики ведения бизнеса.
Задачи тренинга
Parent (Trainings by default):
Комунікативні навички або хто тут?
Комунікативні навички або хто тут?
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
Всі, чия робота пов’язана безпосередньо зі спілкуванням з людьми.
МЕТА
Parent (Trainings by default):
Ефективні та ефектні перемовини
Ефективні та ефектні перемовини
Цільова аудиторія тренінгу
Керівники всіх рівнів, торгівельні представники, менеджери з продажу, співробітники, які проводять перемовини з підрядчиками, поставниками товарів та послуг.
Мета тренінгу
Parent (Trainings by default):
ТАЙM-МЕНЕДЖМЕНТ
Цільова аудиторія тренінгу:
Всі, кому доводиться працювати і / або жити в умовах в умовах обмеженого часу.
Мета тренінгу:
Parent (Trainings by default):
ЕФЕКТИВНІ ТА ЕФЕКТНІ ПРОДАЖІ
Цільова аудиторія тренінгу:
Торговельні представники, продавці-консультанти, менеджери з продажу.
Мета тренінгу: Тренінг спрямований на отримання навичок роботи на основних етапах продажу: встановлення контакту, з'ясування потреб клієнта, презентація продукту та / або послуги, робота з запереченнями та завершення продажу. На даному тренінгу учасники переходять від неструктурованих продажів до ефективної системи.
Завдання тренінгу:
-
Parent (Trainings by default):
МИСТЕЦТВО ГОВОРИТИ
МИСТЕЦТВО ГОВОРИТИ
Вміння гарно говорити і переконувати важливо для всіх ораторів та продавців. Воно вивчається різними психологами в усьому світі. Адже дар переконливості допомагає при спілкуванні з різними людьми, як в бізнесі, так і в домашніх умовах. Особливо це важливо для міст бізнес-центрів, таких як Київ, де більшість відносин базується в діловому світі.
Parent (Trainings by default):