ЕФЕКТИВНЕ ПОДОЛАННЯ СТРЕСУ

Цільова аудиторія тренінгу: Всі, кому доводиться працювати та / або жити в умовах стресу, працювати з незадоволеними клієнтами, а також виконувати безліч завдань в умовах обмеженого часу.

 

Мета тренінгу: Згідно з проведеним дослідженням 40% працівників вважають, що працюють в стресових умовах, 25% вважають, що їх робота є найголовнішим джерелом стресу, 26% працівників стверджують , що часто або дуже часто вигорають на роботі.

Parent (Trainings by default): 

«ХОЛОДНІ» дзвінки як засіб привернення клієнтів

«ХОЛОДНІ» дзвінки як засіб привернення клієнтів

Ціль

Представити учасникам тренінгу необхідні інструменти та ефективний алгоритм створення дзвінка, який дозволив би кожному назначати зустрічі з клієнтами для подальшого ведення перемовин.
 

Завдання

  • навчитись формувати клієнтську базу «з нуля»;
  • Parent (Trainings by default): 

Ефективна робота співробітників Call-центру

Ефективна робота співробітників Call-центру

Цільова аудиторія тренінгу

Оператори Call-центру, секретарі, менеджери телефонного продажу.


Ціль тренінгу

Вдосконалити навички ведення телефонних перемовин та відповідати на претензії клієнтів.


Завдання тренінгу

Основи управління персоналом

Основи управління персоналом

Цільова аудиторія семінара

Менеджери середньої ланки, керівники проектів, підрозділів, структур, напрямків, співробітники кадрового резерву.

Мета семінару

Семінар спрямований на отримання основних практичних знань в керуванні людьми, незалежно від складності поставлених перед ними завдань, сфери діяльності та специфіки ведення бізнесу.

Завдання семінару

Коучинг

Коучинг

Целевая аудитория тренинга

Топ-менеджеры, менеджеры среднего звена, руководители проектов, подразделений, структур, направлений, тренеры.
 

Цель тренинга

Тренинг направлен на получение навыков коучинга в руководстве людьми, независимо от сложности поставленных перед ними задач, сферы деятельности и специфики ведения бизнеса.
 

Задачи тренинга

    Parent (Trainings by default): 

Ефективні та ефектні перемовини

Ефективні та ефектні перемовини

Цільова аудиторія тренінгу

Керівники всіх рівнів, торгівельні представники, менеджери з продажу, співробітники, які проводять перемовини з підрядчиками, поставниками товарів та послуг.
 

Мета тренінгу

Parent (Trainings by default): 

ЕФЕКТИВНІ ТА ЕФЕКТНІ ПРОДАЖІ

Цільова аудиторія тренінгу:

Торговельні представники, продавці-консультанти, менеджери з продажу.
 
Мета тренінгу: Тренінг спрямований на отримання навичок роботи на основних етапах продажу: встановлення контакту, з'ясування потреб клієнта, презентація продукту та / або послуги, робота з запереченнями та завершення продажу. На даному тренінгу учасники переходять від неструктурованих продажів до ефективної системи.

Завдання тренінгу:

МИСТЕЦТВО ГОВОРИТИ

МИСТЕЦТВО ГОВОРИТИ

Вміння гарно говорити і переконувати важливо для всіх ораторів та продавців. Воно вивчається різними психологами в усьому світі. Адже дар переконливості допомагає при спілкуванні з різними людьми, як в бізнесі, так і в домашніх умовах. Особливо це важливо для міст бізнес-центрів, таких як Київ, де більшість відносин базується в діловому світі.
 
Parent (Trainings by default):