Цільова аудиторія тренінгу:

Торговельні представники, продавці-консультанти, менеджери з продажу.
 
Мета тренінгу: Тренінг спрямований на отримання навичок роботи на основних етапах продажу: встановлення контакту, з'ясування потреб клієнта, презентація продукту та / або послуги, робота з запереченнями та завершення продажу. На даному тренінгу учасники переходять від неструктурованих продажів до ефективної системи.

Завдання тренінгу:

  • Надати учасникам ефективну схему взаємодії з клієнтом;
  • Відпрацювати техніки продажів;
  • Навчити технології управління розмовою;
  • Навчити знаходити індивідуальний підхід до кожного клієнта, враховуючи його психологічні особливості;
  • Сформувати в учасників тренінгу впевнене поведінку з клієнтом.

Програма навчання:

  • Загальне уявлення про процес продажів;
  • Різні технології продажів;
  • Поняття ефективного продажу;

Етапи ефективного продажу:

  • Підготовка ("Види підготовки", "Важливість підготовки");
  • Типові помилки продавців.

Методи навчання:

  • Рольові ігри - 10%
  • Методи кейсів - 5%
  • Групові дискусії - 10%
  • Індивідуальна робота - 10%
  • Ділові ігри - 20%
  • Міні-лекції - 10%
  • Аналіз відеоматеріалів -5%
  • Майстер-класи - 20%
  • Мозковий штурм - 10%
Тривалість: 2 дні (14 годин).

Вартість: 15700 грн. (Корпоративний формат, група до 15 осіб).