Цільова аудиторія тренінгу:
Торговельні представники, продавці-консультанти, менеджери з продажу.
Мета тренінгу: Тренінг спрямований на отримання навичок роботи на основних етапах продажу: встановлення контакту, з'ясування потреб клієнта, презентація продукту та / або послуги, робота з запереченнями та завершення продажу. На даному тренінгу учасники переходять від неструктурованих продажів до ефективної системи.
Завдання тренінгу:
- Надати учасникам ефективну схему взаємодії з клієнтом;
- Відпрацювати техніки продажів;
- Навчити технології управління розмовою;
- Навчити знаходити індивідуальний підхід до кожного клієнта, враховуючи його психологічні особливості;
- Сформувати в учасників тренінгу впевнене поведінку з клієнтом.
Програма навчання:
- Загальне уявлення про процес продажів;
- Різні технології продажів;
- Поняття ефективного продажу;
Етапи ефективного продажу:
- Підготовка ("Види підготовки", "Важливість підготовки");
- Типові помилки продавців.
Методи навчання:
- Рольові ігри - 10%
- Методи кейсів - 5%
- Групові дискусії - 10%
- Індивідуальна робота - 10%
- Ділові ігри - 20%
- Міні-лекції - 10%
- Аналіз відеоматеріалів -5%
- Майстер-класи - 20%
- Мозковий штурм - 10%
Тривалість: 2 дні (14 годин).
Вартість: 15700 грн. (Корпоративний формат, група до 15 осіб).