Ефективні та ефектні перемовини
Цільова аудиторія тренінгу
Керівники всіх рівнів, торгівельні представники, менеджери з продажу, співробітники, які проводять перемовини з підрядчиками, поставниками товарів та послуг.
Мета тренінгу
Часто в процесі перемовин ми хочемо увійти зі своїми вимогами та правилами, досягти їх реалізації та завершити перемовини зі зберіганням партнерських відносин з іншою стороною. Однак в переговорах, як і в шаховій грі, кожний має право зробити той хід, який він вважає за потрібний. Як досягти бажаного результату в перемовинах? Достатньо лиш керувати ними! Хто керує перемовинами? Той, хто веде їх за своїм сценарієм та робить це впевнено та просто! «Мудрець свідомо програє в малому, аби засліпити ворога та виграти в головному».
Задачі тренінгу
- Навчитися керувати перемовинами, а не бути тим, ким керують;
- Навчитися вірно ставити та досягати мети;
- Передбачати можливі заперечення;
- Навчитися виявляти маніпулятивні тактики та ефективно на них відповідати;
- Відноситись до перемовин як до гри та заробляти граючи!
Програма навчання
- Основи перемовин (Що таке «перемовини», Базові цінності учасників перемовин, Правила перехоплення керування в перемовинах, Стратегії роботи в перемовинах).
- Підготовка до перемовин (Розробка та керування сценарієм, Види підготовки, джерела інформації або де та як отримати інформацію, коли її взагалі нема, SWOT і PEST аналіз в переговорах).
- Керування контактом (Що впливає на побудування довіри та прояв незадоволення, Побудування ефективного та ефектного першого враження, Перехоплення ініціативи, Активне слухання).
- Вміння переконувати (Прийоми аргументування, Практикум «Відповіді на маніпуляції», Практикум «Реакції на пресинг», Практикум «Не готовий до жорстких перемовин – готуйся до провалу», Керування кризовими ситуаціями та ситуаціями глухого кута, Вплив на свідомість за допомогою побудування образів).
Методи навчання
Тренінг є максимально практичним, завдяки чому учасники неодноразово відпрацьовують вивчені навички на практиці. Підсумковий запис кожного учасника перемовин на відео з наступним аналізом.
Тривалість
2 дня (16 годин)
Вартість
15950 грн. (корпоративний формат, група до 15 людей)